Friday, April 5, 2013

Yaya terkini

ASSALAMUALAIKUM...


Masyallah setelah sekian lama aku tak update blog, baru sekrang aku tergerak hati  nak update blog. Ramai yang bertanya di FB, email mahupun masa terjumpa aku "yaya kenapa tak update blog?'. sorry sangat2 kepada semua sebab lepas lahirkan baby ajwad je aku terus busy dengan kerja TV program di office dan 2 perniagaan baru.

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah SWT segalanye berjalan dengan lancar dengan izin Allah SWT. 2 bisnes baru aku adalah "Yaya Your CarpetKeeper" iaitu dobi karpet dan sofa. bagi yang tinggal di area Shah Alam, Subang dan kota Damanasara sila lah telefon dobi carpet yaya di 010-226 2144 kerana kami menyediakan Pick Up and Delivery service.

Business lagi satu ade produk kecantikan dan kesihatan. Kalau nak slim dengan cara yang betul beserta kesihatan yang bagus boleh hubungi yaya, begitu juga yang sukar nak dapat anak, boleh lah cuba produk kecantikan dan kesihatan yaya.

Ok nanti cerita lanjut mengenai "yayafamily" ok.

I miss you all too...

P/S: Medium INSTAGRAM merupakan medium yang paling selalu aku update, boleh follow yayayes7 di Instagram k.


No comments: