Friday, April 6, 2012

What we do...






Assalamualaikum, aku kat cyberjaya sekarang ni baru lepas presentation dengan client aku. Comments kat entry before pun aku belum sempat approve to publish. Ni kira back dated entry, aktiviti cuti sekolah.






Dulu bila borak2 plan untuk jalan ramai2 dengan family, kakak2 aku mesti sibuk nak tengok calendar cari waktu cuti sekolah. Aku mcm adoiiii derang ni mesti nak jln waktu cuti sekolah sebab masa tu anak aku blom sekolah nak gi mana2 anytime petik jari. Sekarang merasa la ko yaya oiii aku pun buntu bila nak masuk cuti sekolah sebab fikir ape aktiviti utk anak2 aku. Takkan aku nak biar derang duduk terperuk kat rumah masa cuti sekolah. Jadi biasanya nak cuti sekolah aku dah plan aktiviti untuk kami sekeluarga...





Horse ride memang kegemaran anak2 aku. Aku tukang ambik gambar je la sebab perut boyot hubby tak kasi join ride.





Lepas pusing2 dengan kuda kita minum petang :)











Tapikan kalo cuti sekolah atau tak cuti sekolah pun aktiviti shopping memang best hahaha...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

salzahari said...

aktiviti shopping bkn aktiviti wajib ke every weekend? hihihiii....

mamasuri said...

wah penuh satu troli tu...