Wednesday, February 1, 2012

Yeah u r right!

Assalamualaikum... bagi yang bertanya di comment tapi aku tak mampu nak jawab setiap comment kerana kekangan masa fuhhh kekangan masa ayat aku, yeah you absolutely right i am pregnant dan akan masuk 5 bulan tak lama lagi. Masa zaman mabuk pening 1st trimester pregnant antara sebab aku malas nak update blog. Nak muntah manjang dan nak pakai tudung  pin kat leher pun tak lalu sebab rase lagi nak muntah pastu suami aku sound "yang jangan pakai tudung macam rosmah" aku blur memula ohhh baru aku faham sebab aku pakai shawl pashmina selempang je gitu.

Sebenarnya gender anak dalam perut pun aku dah tau. Alhamdulillah baby sihat dan Allah Bagi gender yang aku nak :) Ramai je kawan-kawan yang mengandung tahun 2012 ni atau "dragon year" untuk feng shui cina. Semalam aku ade update panjang pasal reflection fashion show tapi bila nak publish je hilang, hhhmmm tention aku.

I got BIG plan tapi tak cukup tangan nak buat. Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya. Ok aku kene berhenti disini kerana mahu ke Tropicana Hospital untuk check up my mom. Oh semalam masa meeting presentation with client CIK yang membaca blog aku pun turut ade haiiiii... lambai para you jika u baca entry ini. ok tata.... 

3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

aminn ..byknya good news tahun nie .. sure dpt baby gal .. alahaiiiiii kita nak gegirl gak ...hu..huuuu ;-)

Haslina said...

yaya, finally a baby girl?

zeta said...

insyaallah Yaya..moga dipermudahkan urusan u.. :)