Thursday, January 26, 2012

My cheeky boy!






Assalamualaikum. Aku ni dah 3 hari tak sihat, running nose, headache, batuk badan seram sejuk sampai setiap malam tido pun tak nyenyak sebab nose blocking :(

Semalam aku gi klinik, mcm2 ubat doc bagi aku. Kat klinik tunpun masyallah ramai bangat orang. Musim tak sihat agaknya....

Nak tunggu turn aku jumpa doc pun lama cos ramai org, bila lama menunggu anak aku pun macam2 la performance yang derang buat. Ni semua gambar akmal "happy feet dance". Akmal memng peminat happy feet :)















Tak pasal2 orang kat klinik dapat hiburan percuma....

- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

Zareen said...

macam kat klinik menara je.. yeke yaya?

Mimy Hamid said...

hiburan macam ni mmg terhibur la...hihi

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

free show .. comei ;-)