Tuesday, October 11, 2011

Seronok kacau anak tapi...










...Tak seronok bila kita terkene balik oleh anak! Assalamualaikum, heh baru nak bagi salam :) tu gambar kat atas masa kat JB hari tu, adam kslau datang manja die soh aku peluk die tak kira kat mana. Adam ni memang ade gaya abang, abang adam!










Hari tu aku kacau adam, masa tu aku dalam bilik closet, adam masuk bilik die cari aku. Cari aku tak jumpa sebab pintu bilik closet tutup pastu pelan2 aku buat suara hantu panggil nama adam "aaaadammmmm... Aaaddaammmmm heheheh - buat suara hantu mengilai". Adam dengan selamba balas "eh saya dengar suara princess la" aku yg jadi hantu dlm bilik closet terbahak2 gelak. Pandainye la nak cover lain takut... Hakhakhak bunyi suara hantu jadi suara pricess...










Alolololo nak suap mama aiskrim :)












Boat!











Main tudung mama!












Ooooo... This is cute tertido masa tgh buat keje extra dari mama ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone


1 comment:

zeta said...

pandai la..dgr suara princess yerk..abg betul la dia..hehe