Tuesday, October 4, 2011

better late than never...

Assalamualaikum, ahahahahah tittle blog entry je dah "better late than never" ye raya dah habis aku baru terhegeh2 nak cite pasal Raya open house kawan2. Puncanya aku malas nak cucuk digital camera aku yg ntah bape kerat je kot gambarnya. Tahun ni aku memang malas nak amik gambar sangat sebab ye sebab ermmm sebabnya makan itu adalah lebih sedap daripada gi snap picture hahahaha 3 kg yo naik berat badan bulan raya je tapi semalam aku timbang berat badan 1 kg sudah hilang yay!




Ok ini aku ambik random visit sebab download kat FB je dari gambar kengkawan kalo dari digi cam aku kene resize bagai. Ni open house raya, aqiqah lily serena dan birthday seth haiqal, sekali 3 combo si lana buat. Ni pun aku cakap kalo amik gambar korang kene duduk kat aku sebab aku malas nak bangun dengan akmal and makanan melekat kat aku. heh percubaan memakai tuduing syria :)




Si kerinting komal!


ok ini open house rinie my business partner Abiya Muslimah Boutique soon maybe akan buka kedai di one of shopping mall di selangor :)




Opppssiieee




mommies group yang kewl!




Ini open house raya, birthday party dan aqiqah 3 combo gak host adelah byzura, boleh tahan sesat aku mencari rumah ko byzura :) akmal dah kepanasan lalu maid aku buka baju die




Lana duduk semeja dengan aku dan cecepat aku tolong pegang lily sebab bau baby itu sangat indah. Nasib kamu lah lily sebab auntie asik cium tak sudah2




Setiap majlis bergambar bersama adalah wajib! peaceeeee....





ok ini open house di rumah cik wan kembang. Goshhhh i tell u anak die yang pakai topi tu superb cute, peramah and pandai dah le kulit gebush!



Seperti biasa aktiviti adalah makan dan bergambar :)



Ini gambar terakhir lepas tu chow balik rumah MIL dan pergi open house lagi satu. kalau rajin aku update la lagi pasal open house raya gambar dalam i phone dan digi cam pulak. Rutin harian weekend kitaorang masa bulan raya celik mata solat subuh breakfast tros siap gi marathon beraya balik pukul 10 or 11 malam tido esok pagi macam tu lagi. penat...




2 comments:

zeta said...

yaya..kau cantik pakai kebaya putih tu..mcm adik manis giteww.. :)

yaya said...

zeta:
awww! tersipu senyum aku tau hahahah