Monday, October 17, 2011

Baju for Hari raya Haji?




Assalamualaikum... Lagi 3 minggu nak Hari Raya haji atau hari raya qurban. Sudah ade outfit for rayakah? Tak payah susah hati sebab di Abiya Muslimah ade koleksi tudung, inner dan jubah dress. Aku memang suka jubah dress ni sebab sekali sarung je, ha boleh buat ko nampak tinggi pastu nak gi wee wee pun senang hahaha.



Tudung dan inner sekali pakej :)



Cuba tengok beaded jubah satin dress ni dari atas sampai bawah ok, ni yang aku kata boleh buat si pemakai nampak tinggi dan kurus. Detail beaded jangan cakap la memang cun aku pun melilau mata nak memilih.



Yang paling best ade banyak pilihan color. Jadi selamat bershopping di Abiya Muslimah!


p/s: aku nak kene siapkan proposal tender... busy naaa...




2 comments:

isabelle said...

kalo aku yang tinggi ni nampak tinggi, apekah yg akan terjadi?

yaya said...

terjadilah ko semakin cun persis model!