Wednesday, September 14, 2011

Hijab and muslimah




2 hari lepas aku buat eksperiman cara pakai tudung dan as usual 2 org budak comel ni jadi pengacau dan punggah semua koleksi tudung aku. Dapat la gambar cik kiah dan cik bedah kat atas tu...




Oh hand bag i tertinggal lepas bergossip je tadi!




Ini picture kelmarin masa aku keluar meeting dgn client. Satu la yang aku noticed bila pakai tudung sarung sunglass rambut kiri kanan mudah terkeluar dan bentuk tudung berubah. Aku jenis kalo memandu mesti pakai sunglass unless hujan dan malam la kan.




Tapi kalo aku pakai fashion tudung macam ni sarung sunglass ok sebab die loose. Haih akmal ni nangis pulak, got to go...


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 comments:

Mimy Hamid said...

yaya...dah bertudung yer..Alhamdulillah...

Nanak said...

Yaya, Cik Kiah & Cik Bedah itu sgt comel..pepun, Yaya sgt cantik bertudung..:)

Anonymous said...

Betul ehh..yg ada awning..bila pakai sunglasses dia kembang sket..yg loose tu nmpk ok.. :)
Adam pakai tudung dah sama mcm mmuka kau dah aku tgk..hihi..

ZarinAziz said...

salam...yaya dah berhijab ye...Alhamdulillah...comel n ayu sesgt...cik kiah n cik bedah tu pon comel gak...

w|cKa` said...

cik kiah dan cik bedah sgt comel betudung.. didoakan moga pasni btol2 la dapat anak propuan pulak.. mesti syok mak nye nak melaramkan anak propuan kan?

Alin Marlini said...

2 2 comey..

yaya said...

Mimiy:
Alhamdulilah

Nanak:
Muahaha, kiah and bedah tu memqng...

Anoy:
Ramai ckp muka adam cam aku :)

Zarin:
Tq, alhamdulillah...

Wicka:
Insyallah semoga adelah at least sorang girlkan...

Alin:
:))