Thursday, September 22, 2011

Buat muka




Assalamualaikum :) aku ni on d way ke kl ade meeting and presentation tapi sempat update blog :) hari ni nak cerita pasal akmal. Akmal sejak masuk bulan raya hari tu masyallah cranky mengada asik nak berkepit dengan aku je. Aku ni masak, mengajar adam, mandi, poopoo, weewee semua kene dikung akmal sekali. Tak dapat dukung die pegang aku pun jadi, paling rimas kalo pegang sambil nangis (lagi kalo dlm tandas aku nak poopoo). Stress weh.... Mcm gambar kat atas tu die tengah teman aku mandi, nasib die nak duduk kat dry area while aku sakan kat shower :)




Everytime nak ambik gambar akmal akan get ready muka macam kat atas. Kata mak aku mata sepet segaris LOL!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

zeta said...

Alaaa..comel je buat muka cenggitu yerk..gmbr dlm tandas lg..
budak zaman skg ni manja lebih ke aku taktau la..tp aku dan ramai jugak kwn aku yg ln mengalami masalah yg sama..mandi ngan poopoo terpaksa bwk diorg..hehe..xtau nak wat cemana dah..kalau tak..meraung kuat2..lama pon xhenti2 lg.. :p
Akmal ni..hr tu aku dpt dukung dia..diam je dia..tp muka dah mcm nak nangis..hehe

Nurhayati said...

hihi comel la dak sepet segaria ni ;-)

yaya said...

zeta:
ha kwn aku pun ramai bermasalah cam tu gak, camno nak buek ni...

yati:
hahahah sepet segaria