Monday, August 8, 2011

Kids enjoy me enjoy too ;)





Kids zone buat anak2 aku seronok main itu dan ini. Kids zone juga buat aku seronok sebab bleh tinggalkan derang kat situ 2 atau 3 jam bersama maid dan aku boleh tawaf shopping mall sampai adam call ckp die dah penat or bosan main so bleh amik die hahaha...




Tunnel!




Akmal yang tak banyak cakap macam adam tapi perbuatan masyallah laju... Pandai buat macam2!





Adam jenis peramah tak sampai 5 minit dah ade kawan. "mama ni kawan adam" sambil point finger to his new fwen "his name kwn adam". Slap forehead! Memang la die introduce budak tu nama die kwn adam sebab die x sempat tanya nama budak tu tapi dah introduce kat aku. Funny and clever!




Enjoy!




Walk, run and ride!




Climb!




Such a good physical activity for kiddos!




Laparrrr.... Let eat!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

isabelle said...

kalo aku tinggal anak2 aku, harus la aku gak yg kena tunggu.huhu

yaya said...

is:
gitew la nampak gayanye :)

TRIPLETS plus ONE said...

haah anak i mmg confirm tak kasi i tinggal kn diorang. tgh main panjat tu every selang minit check i ade tak...haih anak2, tak kasi chance langsung kt mommy