Wednesday, June 22, 2011

makan

Semalam aku makan...


Pagi : Nasi putih, udang masak rempah dengan ulam dan minum air soya organik

3 Jam kemudian...

Tengahari: Nasi Putih, ayam bleck pepper, ikan keli dan sayur ulam serta air sirap limau.

3 setengah jam kemudian....

Petang: Cendol, roti dan coklat kit kat.

3 jam kemudian...

Malam: Laksa dan air suam, sebelum masuk tido aku minum susu enfa mama.



Aku sangat kuat makan bila mengandung....

oh sekarang aku sangat lapar....



5 comments:

azzamoro said...

takpe yaya ko byk makan tp tak menternak lemak, aku ni byk makan mmg menternak lemak

Nina said...

Badan jenis lemak tak Nak Singgah takpela makan banyak

Zety Zin said...

hoho sama la kita. max boleh tahan 3 jam setengah je. lepas tu mula la menggelupur cari makan :)

Faramin said...

rindunya time preggy.boleh makan apa je.

yaya said...

azza:
ade gak lemak-lemaknye... risau jugak. eh tapi ko pun slim ape...

nina:
hahahha harap2 masin la mulut u, amen... :)

zety:
gimme 5, laparkan, risau bulan puasa nanti...

faramin:
usaha tangga kejayaan, sila peknen lagi hehehehe