Tuesday, May 24, 2011

waffle




Hari ni aku tak dapat nak bercerita di blog sebab busy di office. Maka cerita yang nak diceritakan kita post esok la jawabnya. Semalam telefon bernama TV asik busy line dan hari ni nak kene call jabatan arkib negara. Dah nak masuk waktu lunch tapi aku tak pergi lunch kot sebab dah makan nasi and ayam rendang pagi tadi tapi lupa nak bawa bekal kot lapar petang karang sebab aku malas nak turun.






Huarrghhh aku teringan nak makan waffle pulak sebab teringat munirah cerita waffle di twitter semalam. Waffle paling sedap setakat ni adalah waffle di Rasta, Damansara. Kalau dah takde choice amik jek la waffle A&W. Aku suka waffle garing-garing dan aiskrim yang terletak cantik atas waffle bukan yang dah cair melelah. tapi lagi sedap atas waffle letak aiskrin dengan starwberry pastu chocolate syrup. Hubby dah bagi kelulusan untuk beli mesin waffle ni tapi aku asik lupa nak gi beli :(



4 comments:

isabelle said...

droooolllll..
*sambil taip ni, aku dok buat bunyi 'slrrrrrppppp'...
mesti miss copycat wonder kenapa.hahaha

Nurhayati said...

tak pernah lagi makan kat rasta..

yaya said...

is:
copycat mesti tertanya apekah skrin computer ko masa tgh commnet blog aku, mana die bleh tahan kan... kekekek

yati:
silalah cuba, sedap dan harga bleh tahan sedap...

Deanna Aziz said...

sedapnya...... teringinnnn