Friday, May 6, 2011

Thank you!


First and foremost, thank you to those who leave a comment on my previous entry. Aku dah ade orang yang akan buatkan cake akmal. Semalam dah jumpa kat shah alam, goddddd serius penat aku semalam bila keluar berdua dengan adam sebab adam ni jenis tak takut orang, ikut mana orang lain pergi sesuka hati, tawaf satu mall sesuka hati die, nasib suara adam ni kuat boleh la aku detect die katne. Aku dengan anak isabelle semalam cari si kodam macam nak gi serang rumah hantu kak limah, beriya-iya adam isabelle tun juk kat mana adam kodam aku pergi.

Ok hari ni kepala aku cam floating, mata zombie, back pain segala pakej sebab akaml semalam asyik merengek dan ntah bape puluh kali die asyik bangun dan aku tak dapat tido. Maka aku adelah penat, tension dan takde mood. Sekian....


No comments: