Wednesday, May 25, 2011

music instrument



Ramai orang yang pandai bermain atau mengendalikan alatan muzik. Kalau ikut aku, aku paling suka nak belajar main drum, tapi orang kata boleh tahan susah sebab tangan dan kaki semua kene bergerak. Ramai juga yang menghantar anak belajar main piano yang mana main piano boleh meningkatkan IQ dan sebagainya. Jiran aku dulu, masa aku kecik2 duduk rumah aku la cina tu tiap-tiap petang main piano dan sekarang die part time mengajar anak orang lain pulak main piano. Kalau bab berangan aku sebenarnya teringin nak belajar main arpa :) macam fantasi pulakkan. Korang teringin dan tau main alat muzik ape? Erkkk kos nak belajar main muzik pun mahal.





Piano







Violin







trumpet








Marimba





Drum













Clarenete







Guitar









Arpa















3 comments:

salzahari said...

i main drum...replika drum the Beatles tau! ;) hehheee

isabelle said...

pelik lak bila harp tu jadi arpa.
anyway, i nak violin n piano.

yaya said...

salzahari:
oh i love the beatles...

isabelle:
violin nanti kepala teleng...