Thursday, May 19, 2011

Mood belum mari...


Dah pukul 10.30 aku belum siap-siap pergi office, mood belum mari, tengok la kalo aku rajin aku pergi la office kalo aku malas aku tak pergi. Bestkannn... Hehehe

Oh i need suggestion and advise, aku call spa jentayu semalam, diorang busy untuk weekend ni. Boleh cadangkan spa yang bagus dan cantik di area damansara.

Ade sape2 yang pernah bersalin di tropicana hospital? Minta suggest gynae yang bagus, semestinya doc perempuan sahaja. So far aku dengar tropicana hospital menu sedap2 dan service ok. Yang aku belum tau gynae yang bagus dan harga.

Oh nak ucap terima kasih kepada yayafamily blog reader kerana membaca blog yaya. Aku baru tau dan kenalpasti seorang "silent reader" blog aku. Rupa-rupanya die selalu baca blog aku. Suka yeh amik tau pasal aku ;) chill!



- Posted using BlogPress from my iPad

12 comments:

isabelle said...

wah wah wah..bini bos. bestnya kalo xnak pi keja pun xpe.hehe

psl tropicana tu aku xdapek nolong la beb. aku kan dua2 bersalin kat gomen je. mklm la..gomen byrkan utk aku.

Jua said...

Food tropicana mmg sedap nak mampos. Service pun ok. Tapi sana x banyak pakar, DSH much better. Aku x suka dsh sbb ramai org n susah parking, tropicana relax n tak serabut n sekangkang kera dr rumah aku. Ada sorang gynae pompuan islam, aku x igt nama. Dia lembut, bila nak 'menyeluk' ko, dia mesti mula dgn bismillah n selawat dulu.

yaya said...

isabelle:
hospital putrajaya ramai yg kata ok kan, tapi aku nak tropicana cos dekat dgn rumah...

jua:
bab menu sedap memang aku percaya habis dengan tekak ko jua. nanti aku nak call hospital la tanya nama doc yg perempuan yg ko ckp tu

Ummi to NAJLA and EMRAN said...

Assalamualaikum Yaya

Dr perempuan gynae kt tropicana nama Dr Nor fidak..tapi dia bukan permenant Dr Tropicana.. dia visiting consultant..

dia slalu ada klinik after 5.30pm kat sana tapi certain days aje ( not sure hari apa)..morning dia ada klinik tpt lain..i got the info from my collegue coz dia kawan Dr tsb

expecting d 3rd one yeks?.. ;-)..yup tak nafikan Denai Alam ke tropicana dkt sket..i pilih gynae DEMC sbb ada byk choice dr perempuan although kena travel jauh sket from Denai alam..:-)


take care

take

yaya said...

Ummi najla:
Waalakumusalam, info yg u bagi cukup membantu, terima kasih banyak :)

.m.u.n.i.r.a. said...

yaya..
nnt blog 'bout it*tropicana* ye dear!
terasa-rasa nak kesana jua kali ni ;)
now kat dsh tapi cam nak tukar!
ramai sangat orang kat sini...
mals nak tunggu lama-lama!

errr silent reader?errrr...
saya ke?heheheheehe
since dah ada dalam blog list memang hari-hari baca hehehehe

yaya said...

Insyallah, kalo i betul2 pilih tropicana sebagai tempat i bersalin. Silent reader tu bukan u, u pun dah tinggal commet ape kat blog i :)

MAMALOVEYOU said...

u pregnant again yaya...congrate..:D

MAMALOVEYOU said...

Yaya...you pregnant again...congrate..:D

mynameissyakila said...

salam, blog kak yaya best... sbb tu hari2 mesti jenguk.. huhu.. terasa pulak.. ^___^"

me and you said...

kita da tukar link, maybe sbb tu yaya tak kenal.. (ahaks sy ke silent reader tu ahahah)

yaya expected the 3rd one eyh.. bestnye.. alhamdulillah

yaya said...

mamalove you:
blom confirm :)

mynameissyakilla & meandyou:
silent reader itu bukan u all. silent reader tu i kenal...