Wednesday, May 18, 2011

Blog dan twitter

Boleh dikatakan hampir semua orang ade blog zaman sekarang ni. Aku dulu mula tulis blog sebab si pet introduce kat aku, aku ingat lagi die cakap "ko patut ade blog yaya, nanti ko boleh tulis pasal anak-anak ko". Memula cam malas sekali pet ajar register kat rumah ampang lama dulu, kekeke ingat lagi. Bagus jugak la sebab kekadang aku baca entry lama masa anak-anak aku kecik, perghhh tembamnya dulu masa kecik.


Tapi bila dah ade account twitter, rase twitter lagi best. Lagi best sebab twitter ni ade privacy sebab ko boleh kawal orang yang nak ade dalam list as a follower. Lepas tu boleh jadi follower dengan orang yang ko suka cam idol la ivanka trump, martha stewart, etc dan berita terkini seperti buletin utama, breaking news, al quran dan hadis. Bergantung pada siapa yang ko nak follow, aku lebih prefer follow perkara2 yang bermanfaat la macam news immediately terkini boleh tahu dan idol yang buat kita rase nak berjaya jugak.


ok nak masuk meeting, oh semalam aku dapat satu sms yang kelakar bagi aku, bagi husband aku baca pun die senyum-senyum. Sambil baca sambil cakap kesiannnn... eh aku bukan staff la, aku one of the owner kat office ni. ok tata nak masuk meeeting...



6 comments:

isabelle said...

title ko ni membuatkan aku yg baru menceburi bidang twitter utk membacanye.

wahhh..mesej apa yg buat amri tersenyum2 tu?

mamasuri said...

waaaaaaaaaaa...akaun twitter tak aktif langsung...huhuhu

zeta said...

aku malu nak bertwitter..hahaha..

yaya said...

Is:
Aku suka ko join twitter

Mamasuri:
Sila aktif di twitter :)

Zeta:
Jgn malu2 jgn segan2

Am said...

yaya, nk follow u tp xbleh la huhu... @amsweetmother

tu la, isabelle pn dah bertwit2, tp lupe nk follow..sbb masa 1st day dia bertwit, sumer kecoh haha... sbb gamba telo hihi

yaya said...

am:
i dah approve u darling :)