Thursday, May 12, 2011

Bila dah salah mesti cakap, shit! Damn! Bengong!


Semua orang pernah melakukan kesalahan, cuma bentuk kesalahan yang berbeza-beza. Contoh kesalahan bengong yang aku nak cite hari ni, mistake yang bodoh dan kelakar jugak aku buat. Apa kata baca dulu BBM (blackberry messenger) aku kat bawah:










Mesti kakak aku cakap " ape lah tergedik-gedik adik aku neh" hahahha hantar bbm memula je dah " b i miss u n i love u" bila kak uda aku hantar jek "oooiii" aku dah damn bengong betul la bila tak tutup screen chat ko dgn org yg ko baru bbm. Masalahnya ni bukan kali pertama berlaku dengan aku. Kali ke 4 rasenye. Kalau tersalah bbm dengan suami sendiri takpe la kan...


Dengan client pun aku pernah salah hantar bbm, benci betul bila ingat balik. Nasib tak cakap yang merapu kan. Aku cakap "b i nak muntah la, kepala pening melayang-layang" terus client balas " i rase u salah hantar bbm neh" dalam hati terus " siotttt ape kene la aku neh". Tak pasal2 client aku tanya " u tak sihat ke yaya?' take care ya n get a rest".


Hubby selalu la gelakkan aku sebab salah hantar bbm neh, nasib weh tak cakap benda yang tak sepatutnya macam ermmm contoh la terhantar bbm kat client "b tetek kiri i sakit la, nape yek. Ptg ni kita jumpa doc" mampus weh... Kalo terhantar kat client lelaki, lagi la pulak tu ptg kang ade meeting dgn client tu, dah dalam bilik meeting tak selesa sebab client tau tetek kiri ko sakit... Minta jauh la. Moral dan pengajaran keluar dari screen chat setiap kali lepas bbm. Kawan2 aku ade gak yg salah hantar bbm kat aku, hehehe u know who u are... Gelak setan :)) macam tu la jugak orang gelakkan aku jugak...


P/s: kawan aku pernah salah hantar sms kat aku "sayang" guna iphone. Iphone pun bleh salah gak if tak keluar dari screen sms orang yg kita sms before...


- Posted using BlogPress from my iPad

6 comments:

!Nt4N said...

hahaha..kelakar..aku pun penah salah ym kat member aku..nak mengadu kat laki aku, bole pulak aku ym kat member aku ni..lelaki pulak tu..yg pastinya ym tu ada berkaitan gak la ngan adegan2 panassss..wakakaka

pet said...

hahaa demla yaya..mesti post ko inspired dari kejadian terbaru salah anta msg...hahahahah

Haslina said...

yaya, dah lama akak tak mengomen tapi hari ni akak sakit perut baca entry kali ni... muahahahaa..

MAMAFAWWAZ said...

hehe..pernah jugak tersalah...tapi seb baik tersend kat Girlfriend...kalau kat laki, mesti der ingat i yang gatai...wahaha

isabelle said...

hahahahaha...
aku dok gelak dari mula baca...sampai la dok taip ni.
HAHAHAHAHAHA

aku nak sambung gelak lagi. airmata dah kuar ni wei

yaya said...

haslina:
saya bagi akak peluang gelak hehehe

mamafawwaz:
tu la pasal kan...

is:
ko memang suka gelakkan aku, cait...