Monday, April 18, 2011

Oh merbahaya!





Assalamualaikum, gambar memang takde kene mengena sangat dengan ape yang aku nak cerita. Actually ni gambar terbaru akmal selepas umur setahun 12/4/2011 abang haji :)


Sabtu lepas jiran buat kenduri bacaan yasin maka kami 3 beranak pergilah, hubby takde sebab ade meeting wings so aku lah wakilnya. Akmal dah jadi lime light kat kenduri jiran aku tuh. Kene kerumun dek orang kat situ sebab die yang paling kecik pakai jubah. Hehehe pakai gak jubah yang tok mak belikan neh. Itu kalau die sedar songkok aji atas kepala tu mau die tarik, aku lekakan die dengan buah tembikai susu.




Aku berada dalam fasa gedik mengada jari2 dan mata sebab this month aku dah terlebih belanja :) aku berbelanja di shopping mall satu hal pastu online je aku menunggu 5 barang sampai rumah. Dari barang pakaian aku sudah tentu samapai la ke anak-anak dan toys derang skali. Tido pukul 1 or 2 pagi sebab addicted shopping online, pagi tadi je aku dah buat satu lagi purchase. Maka aku adelah nak membetulkan diri aku supaya jadi normal kembali. Kene motivate diri simpan duittttt.... shooohhh ko setan shopping! Bedebah! Korang ade tips?


6 comments:

isabelle said...

ni dia tips aku...
"lawanya tudung kau tu yaya. kalo boleh klik-klik tmbh koleksi, mesti best kan?kan?"

hahaha.ada bunyi mcm MIL x?:P

eeeiii..geram betul tgk si akmal comel tu

salzahari said...

apsal gmbr ni nampak mcm ada sorang lg??!! heee...

Zuhaini said...

tips? ntahla. i seldom do online shopping sebab duit seldom ada banyak. hihihihi :)

*comelnya akmal...

azzamoro said...

susahla nak simpan duit kalau letak kat account yg leh buat bayar online shopping.

ko simpan kat asb/tabung haji. dahla susah nak kuar kene pakai buku. pastu takde access online. hehe

mamasuri said...

aku pun pernah kena virus online sopping ni..tp skrang aku dah insaf..huhuhu
comelnyer yang berjubah tu..

Mimy Hamid said...

maybank2u pastikan zero...heheh..konpom tak leh shopping online