Tuesday, April 12, 2011

Happy 1 year old sayang




Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to akmal...
Happy birthday to you!



How time flies so fast... Hhhmmm you always be my baby ;)

I love u akmal, mama doakan akmal menjadi anak yang soleh, bijak, berilmu dan mentaati allah swt amin ya rabbal alamin...


- Posted using BlogPress from my iPhone

10 comments:

zeta said...

Hepy Bday Akmal..
Dah 1thn dah ye..xsangka..rasa mcm baru je tgk entry kau bersalin dulu..tau2 dah 1thn kan..
Akmal..semoga menjadi anak yg baik.. :)

Siti Fatimah said...

Happy 1st Birthday Akmal :)
Semoga Menjadi Anak yg Soleh and jgn noty2 yeah amin...

Wah akmal 1 yr old dah leh berdiri segak comels... syafiq oh syafiq cepat lah jalan nak oi akmal dah nak berlari dah nie cam ner nak join nie hahahaha :D

cc said...

happy 1st birthday akmal. big boy sudah.

p/s: geramnya tgk tummy dia

isabelle said...

eh cptnya dah setahun!!!
dah tegap berdiri dah.
rasa mcm baru lg i pi rumah u, bergosip2 masa u dlm pantang...hehe

isabelle said...

eh..happy birthday, akmal comel.
moga gebu selalu.
eee..geram aku!!!

MAMALOVEYOU said...

hepiy besday akmal...
yeayyyy mama leh bagi akmal adik..
hehehehe jgn marah yaya...

Ms Dots said...

Happy birthday Akmal.. tak sangka dah setahun...

Nurul Hazira Razali said...

happy bday akmal...

yaya said...

thanks kepada semua yang wish birthday akmal :)

Anita, Mummy Adzryl said...

happy birthday dak rambut kintingggg. hiks. makin hensem sejak potong rambut ni. hehehe. mwahh sket!! :D