Monday, April 25, 2011

cikgu shida dari parit, aku suka kau!



Aku rase ramai yang dah tahu mengenai cikgu shida dari parit ni. Cikgu shida pun ade blog, klik jek la yang aku highlight nama die tadi tu. Aku sendiri pun tau dari harian Metro, kakak aku plak masa die tengok FBI kat TV9. Aku tak jemu-jemu tengok video miming cikgu shida ni kat you tube sebab aku asyik nak tergelak jek. Tambah plak die punya loghat perak tu kan. Cikgu shida bukan sahaja miming lagu malah siap berlakon depan camera. Cuba korang tengok yang klip video cikgu shida dari parit lagu "kalau berpacaran" sekejap die berpakai sebagai lelaki, than tukar jadi pompuan lepas tu tukar jadi setan and tanduk setan tu die pakai penutup pen marker merah, kelakar siot. Cikgu shida dari parit, ko memang terbaik!


Kan best kalo aku dapat cikgu macam cikgu shida dari parit ni masa sekolah. I bet cikgu shida adelah cikgu paling sporting di sekolah. Cikgu sporting macam ni biasanye belajr pun masuk jek and tak sabar nak tunggu kelas die. Macam zaman universiti gak, mana lecturer yang sporting and kelakar tak sabar nak masuk kelas diorang.

Biasalah bila dah popular ade je la yang nak mengutuk dan tak setuju. Ade yang kata cikgu shida ni giler. Bagi aku die tak giler cuma die kelakar giler dowh. Untuk pendapat peribadi aku die sangat bagus dan kreatif. Aku rase mamat khalid patut amik cikgu shida jadi pelakon dalam Hantu kak limah balik rumah 3 memandangkan HKLBR2 dah habis shootingkan.

Sila tonton klip video kelakar cikgu shida dari parit:



3. Waka Waka Syakira - opening cikgu shida joget jek aku dah gelak terbarai


Banyak lagi video clip cikgu shida korang gi la korek di youtube

Selamat bekerja korang! Heheheh sebab aku tak kerja :)






2 comments:

isabelle said...

kau xnak try bakat terendam ke yaya?buat video mcm tu gak- sambil adam & akmal jadi penari latar..heeee

yaya said...

is:
hehehe idak le teman, teman tak berbakat, heheheh