Friday, April 8, 2011

Celah kelengkang





Dulu masa aku kecik2 mak aku selalu bising sebab sume adik beradik aku nak duduk dekat mak aku, lagi2 kalo tgh tgk tv...

Sekarang aku dah ade anak2 baru marasa rimas kekadang suka sebab sume anak berebut nak duduk dgn aku, disondol2 perut aku ni kadang2. Yang paling best dapat hujung ibu jari kaki pun jadi la.


Bestnyeee bila menjadi rebutan oleh 3 orang lelaki dalam rumah ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 comments:

zeta said...

huhu..hebat betul..jd rebutan.. :p

jua said...

lagi best bila bapa dia gaduh dgn anak lawan berebut mak. aku sukak

salzahari said...

yeyyeee..sama laa...

isabelle said...

salzahari, u x best la jadi rebutan perempuan.
i dgn yaya ni ha...rebutan 3lelaki wo! hahaha.

yaya, gimme 5!

Queen said...

heee....berebut2 ye...best tu.... =)

tapi tak best bile dah kaki semut2 atau kebas anak2 tak moh bangun..hehehhehehe

azzamoro said...

me too!!! hehehe

mamaDhea said...

haha.. samaaa.. Dhea klu dh takde space (dh dicop oleh adik2), dpt gentel kaki sambil layan tv pon jadik laa..

yaya said...

weh korang sume pun sama dengan aku gak ke, bestkan jadi rebutan hehehehe :)