Wednesday, March 9, 2011

sunhat and beret


Sabtu lepas bila baca jek twit dari mai yg die buka booth kat empire tower aku tros cakap kat hubby yang aku nak pergi jugak booth mai sebab hari tu dah cancel masa mai buka booth kat PJ. Puas hati aku mai dapat beli sunhat and beret dari ko if not asal aku masuk blog ko je hampa sebab order dah tutup, bila masuk blog ko yg lagi satu plak adeh comel2 nasya pakai topi yg ko jahit. Masa baru sampai di empire terjumpa lana and co. Aku kelakar tengok gambar kat atas tu bila close up, cuba tengok bawah....










Ok bahu aku senget ntah hape2, lana very cute dengan peace die comel macam tak pregnant pun, adam suka buat muka cheeky (follow hubby), and HQ cute ikut mommy die buat peace....


Taraaaa ni sunhat yang aku beli dari mai okinokiyo. hehehe akmal macam orang korea kekekek budak sepet. korang gi la website mai click perkataan mai okinokiyo yg bold kat atas tu. Serius kalo aku ade anak perem puan lagi la tak boleh kawal nafsu sebab dress semua cecantik, fabrik pun bagus dan yang terbaru ade jumper for girl. kalau order online mai boleh pos terus pada u all.



Akmal pakai beret pulak, oh yang bestnye topi yang mai okinokiyo buat ni semua boleh pakai both sided. kira macam beli satu tapi cam dapat 2 gitu. worth every penny :)




ini topi adam pulak dari side tepi :)





My kiddos




pppssstttt pagi tadi aku discover yang akmal dah tumbuh gigi, 2 batang atas 2 batang bawah. Ngeri nak breast feed akmal sekarang.

5 comments:

isabelle said...

comelnya topi2 tu.
lagi comel sebab anak2 ko comel, yaya.

heheh.bersip sedia utk dikunyah 'di situ'

Maizura Okinokiyo said...

yaya, thankssss!!

Lan0stZz said...

ierkkk malu lah close up!! hahahaha. aku lupa nak order jenis kain kat mai from facebook for my topi. geram kan tgk dress2+skirt tu. btw lepas jumpa ko aku jumpa azza gaks dpt gomol si alyff kecik :D

Nurhayati said...

comel la sunhat ngan beret ni.. suka!!

yaya said...

isabelle:
hahahha comel la sgt anak2 akukan :)

mai:
hehehe u deserved it bebeh :)

lana:
aku pun jumpa azza gak kat subang parade, heheheh small world :)

yati:
yup worth every penny, u should have 1 for your kiddos :)