Thursday, March 31, 2011

Sabar

Semalam adelah hari yang tak berapa nak hooray hooray happy. Berurusan dengan orang yang "something wrong" adelah meletihkan fizikal dan mental aku. Even sekarang ni pun aku, director and another 3 of us on d way jumpa si pelik itu.


Pelik macam mana? Aku sms tanya -salam, hi miss when can i get the script ya? Tak balas pun sms. So i tot she in the meeting or busy. So the next morning i resend the same sms and few minute later dpt sms dari die - do not push me!

Aik aku tanya to get status, kalo belum bleh dpt ckp je la blom yg ko meroyan tak tentu pasal tu kenapa. Ni yg aku cite baru ckit. This lady jenis yg org tanya elok2 ko balas kurang ajar. When people talk nicely can u pls talk nicely too. Masa pertama kali lias with her i tot she not in da mood but itu adelah die.

Dah sampai tempat recci and meeting dengan si pelik...


Tata


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

isabelle said...

jgn lupa update citer mghadap si pelik