Friday, March 11, 2011

Comel abang


Assalamualaikum yayafamily reader :)
Semalam tak sempat nak update blog yo, busy la dengan kerja, korang tak busy ke wei, bestnye la kalo tak busy. Aku kalo sempat update thru Ipone jek masa on d way gi kerja, nasib hubby yang pandu kereta kan. Hari ni adam tak pergi sekolah cos demam, even semalam teacher sms aku cakap adam demam masa di sekolah.
Oh hubby ade cerita kat aku coversation hubby and adam dalam kereta masa nak hantar adam pergi school:
Baba: Adam best tak pergi school?
Adam: Best
Baba: Sape nama kawan-kawan adam?
Adam: Arman, fiqa, zara.
Baba: Lagi... yang lain..
Adam: Love
Baba: Love?
Adam: Muka senyum sengih cheeky "husna"
Baba: Love husna? Love tu ape adam?
Adam: Love tu girl
Hubby speechless and balik tros cerita kat aku sambil gelak2...
Note tu adam: Mama hantar ko skola bukan nak bercinta Love bagai ye nak, kang aku sebat ko dengan rotan kang. Pergi school little caliph pun nak love.
Aku rase dalam nyanyi lagu nasyid yang die pernah nyanyi kat aku dulu ade "love you Allah". Jangan ko pepandai nak ubah lirik love girl ke love husna ke cik kodam....

7 comments:

iBu ZulFaQar RayYaN said...

lawak la adam...haip2 budak zaman skrang

isabelle said...

hahahaha....comel betul si kodam ni.
tak dan apa nak bermenantu dah ko, yaya

faiszakee said...

haha comel..ni mesti adam selalu dengar baba dia cakap love mummy hari²...

MAMALOVEYOU said...

ala soo cute la adam kodam.....;)

Mommy Lyna said...

hahhh

Hafiy pun ada gefren kat skool

advance budak2 skg nih

yaya said...

ibu zul:
tu la budak skrg nih

isabelle:
kan, dah nak bermenantu aku kan...

fais:
maybe kot hehehhe

mamalove:
cute :)

mommylyna:
oh hafiy pun sama... advance...

irvanqiesy said...

hihi...sweet la adam...normal la yaya, klu anak laki nie bab2 nie die cpat skit...ekekekek.