Tuesday, February 8, 2011

Yaya pernah jadi gemuk






Bukan senang nak jaga badan, bukan senang nak jaga pemakanan, bukan senang nak tiap-tiap hari bersenam, bukan senang nak tahan nafsu makan, bukan senang nak mula diet, bukan senang nak menanggung badan yang berat. Percaya tak bahawa gambar dibawah adalah saya 9 tahun yang lalu, pergi scroll di bawah tuuuu





;)





;)





;)





;)







;)











- Posted using BlogPress from my iPhone

9 comments:

KV said...

tak percayaaaaaaaa!! Hik hik

isabelle said...

kau ni, mengarut je tau...

weh, yaya..ingat x...i told u, u look like sisters dgn seseorg tu? :)

Am said...

tipu la...xpecaya!!!!

salzahari said...

langsung x percaya!! ingat Erra fazira ke nak buat drama? hehehee

Zety Zin said...

tipu lah! takkan lah kot. tak caya. tak caya :)

MAMA LIZA said...

ishhhh tipu laaaaa

aieesha.salleh said...

biar betul ni??? macam tak percaya

zeta said...

hehe..notty..!!

Nurhayati said...

i love iPhone hihi