Friday, February 18, 2011

Kampung boy, jumpa next month ya :)



Hari ini hari jumaat, esok hari sabtu. Korang ape plan weekend ini? aku sudah hampir full jadual untuk weekend ini. Antaranya, aku bagi sikit la ye, pagi gi masuk studio tengok singer nyanyi jingle, than nak melawat anak kawan yang dah 2 bulan lahir. Aku antara peminat kampung boy - lat even kalau adam tengok kampung boy kat channel 611 aku pun ikut join si adam. Aku paling suka tiru suara "opah" dan "mat" lagi best tiru gaya muncung kartun tu bercakap dan suaranya sekali. Kekadang aku jadi opah, adam jadi mat memasing buat dialog sendiri :)



Dato Mohd Nor bin Khalid - tuan kartun lat


Bangga kerana anda anak malaysia dan telah mengharumkan nama negara



Antara barisan pelakon dan "orang kuat" yang menjayakan teater muzikal kampung boy. Oh awie cant wait to see you tomorrow as a "mat"



setem kampung boy - lat




air asia aeroplane




Tayangan Lat kampung Boy sebuah muzikal ditayangkan dari 16 mac hingga 3 april di Panggung Sari Istana Budaya dan ticket boleh beli online disini :) Untuk mengetahui mengenai kaampung boy lat yang sangat menarik boleh pergi sini.
Happy weekend you all
:)




3 comments:

isabelle said...

hahaha.comel betul kau dgn adam. siap buat2 suara tu...

mamasuri said...

iyelah..selalu jugak teman cik suri tgk kampung boy ni...kartun made in malaysia...

Adzriel AB said...

anak akak memang suka citer ni