Tuesday, November 2, 2010

Halloween party!

Muahahahhahah

djkhsifhdifywerhmdn aslkjd987534-6knwlkhndowdsdmnskjf

hndsdlkfhpoujrepot587340698576

ndkfheogjerjroitg4rpig

ndhoieoi38540966

Ha faham ke ape akmal cakap?

Tunggu entry petang nanti mama akmal cerite yeh


7 comments:

isabelle said...

comelnya akmal.
tingat dulu i pun tingin nak beli seat tu utk adam. hehe, tapi terbukti tanpa seat tu pun anak boleh duduk.hehehe (dasar malas)

Farah said...

hahaha alaaaaaaaaaaaaa gewaaaamnye sama budak debab ni.

Jua Zulkef said...

aku tau dia kata apa..

"hari tu party rumah aunty lana best. mama makan dan main dengan kawan2 dia sampai lupa akmal.

yaya said...

ISABELLE:
takpe bleh beli utk anak 2nd kekekke

farah:
gewammm kat saya ke auntie, bleh la auntie fikir yang no 2 plak kekekke...

jua:
kakakakakkaka script ko bleh di terima gegegegegge....

Siti Fatimah said...

yaya ur son akmal mmg bam bam tau sungguh jeles my syafiq semakin memanjang laks hehehe... geram nyer tgk dia rasa nak gigit2 n cubit2 je dia....comel!!!

Siti Fatimah said...
This comment has been removed by the author.
mizzura said...

hai yaya...wah comelnye adik adam..ni lah yang jalan2 ke bali ek...haiiii....