Tuesday, October 12, 2010

Yaya kembali di blog

Phewww setelah hampir sebulan setengah tidak update blog, kini aura meng "update" blog telah kembali. Hey yaya nape tak update blog, wei asal aku buka blog ko x berupdate, ko busy ke yaya?senyap jek kat blog, itu antara soalan2 yang aku dapat dari pembaca blog yayafamily. Maaf ye kawan-kawan daripada bulan ramadhan sampai bulan raya aku memang sibuk dengan pindah rumah and within 1 month i lost 3.5 kg and now another 0.5 kg gone so total 4kg. Seluar baju dan skirt semua longgarrrr. Malam jangan cuba nak mengidam tidur nyenyak ye, akmal 2 atau 3 jam bangun mau BF belum masuk kalo adam tetiba nangis mengigau, babanya lagi eh..eh..eh... tersilap kata pulak.


Selama sebulan setengah tak update blog banyak cerita tertinggal antaranya, gambar raya 2010, my birthday celebration 16/9/10, hubby birthday celebration 6/10/10 ermmm oh my maid birthday celebration, gambar beraya sakan sana sini, ape lagi cite yek, haaaa baju raya hubby terkoyak di malam raya ketika maid aku gosok baju di malam raya, oh yang terbaru makan2 kecilan raya di rumah yaya :)

Cerita dalam sebulan setengah yang banyak terlepas aku tak update la di blog, bertambah malas sebab rumah baru takde internet lagi ye. Nasib blackberry kesayangan ade internet so dapat la bertwitter. Antara sebab aku tak update blog adelah kerana aku selalu lepak di twitter :)
Hari ni akmal genap 6 bulan, time flies so fast but poor my baby sebab demam batuk menyangkit abang adam. bawah tu gambar yang aku sempat ambik semalam dari BB kesayangan.
K la aku nak chow, ade meeting dengan client, esok insyallah ade update lagi yo.










7 comments:

zeta said...

betul..betul..sgt lama xupdate..tau update cite yaya through blog org ln je..
alaa..kesian dua beradik tu demam..cecepat sembuh tau..

azzamoro said...

ko mmg dah kurus aah yaya. aku jumpe ko aritu dah mcm anak dara yo

Nina said...

oo rindu sama kamuk..egh blog yaya

MadianiMamat said...

btolll....dah lame tggu yayafamily terupdate...

:)

nway, i'm ur silent reader...

MAMA LIZA said...

moga anak2 cpat sembuh..ya betul...rindu nak baca your storey morey lah yaya.......

yaya said...

zeta:
hahahah kengkwn blog kalo ade terselit cerita n gambar yaya je la...

azza:
beb ko pun kurus jugak yeeeee

nina:
rindu pembaca yaya blog juga :)

madiani:
thanks madiani kerana layan blog yaya

mama liza:
huhuhu will update after dis...

farra8979 said...

ala, siannye bb demam...