Thursday, April 8, 2010

Discharge


Saya sudah discharge dari APSH, alhamdulillah.... saya pujuk doc cakap saya nak balik, sudah rindu sama anak saya si adam dan hubby, rindu dengan bilik tidur di rumah, rindu bau rumah sendiri, rindu semuanya. Erkkkk bosan dok bilik sorang2 kat APSH ni macam kene kurung plak rasenye.
Saya nak ucapkan terima kasih pada kawan2 yang meninggalkan comment di entry saya sebelum ini, walau pun saya tak mampu balas tapi membaca comment dari blackberry saya cukup membuat saya tersenyum, gembira dan bersemangat dengan comment yang diberikan, tak kurang juga blogger yang sms, call dan bbm saya. Anda semua cukup memberi saya semangat walau saya tak mampu lagi nak balas comment2 di entry yang lepas2. Insyallah akan cuba buat juga.
Saya masih belum bersalin lagi tapi bersyukur diarrhea dan gastrik sudah pulih, shuhhh..shuh...shuhh... pergi jauh2 sakit itu dan jangan datang pada saya lagi, tak sanggup nak menghadapi. Buat masa ini saya sedang berehat di rumah.
Have a nice day people.....


12 comments:

MAMA LIZA said...

get enough rest ok.......take care

precious innocent said...

sila rehat byk2...

-mama emma®-

Queenin Murni said...

have a good rest yaya..

MAMAFAWWAZ said...

get better sooon key yaya!

Zety Zin said...

rehat cukup2 tau.

Nanak said...

get well soon..rehat k..

isabelle said...

glad to hear that.
u ni mesti sakit sbb aktif sgt buat keje. rehat2 la sikit ye.

KV said...

take care!

.small shoes. said...

Glad ur ok!!
gn stress2 n rilex ok!

Muahxs!

iEfa said...

alhamdulillah takde aper2..nwey take a good rest tau...

Zuhaini said...

oh.. pi APSH ke..? semalam saya pi kejap. check darah dan jumpa doktor.. kalau tau, leh melawat.. hehe..

anyway, alhamdulillah semuanya ok.. saya doakan semuanya berjalan lancar ya... take care.. wassalam

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

Alhamdulillah...tp kena banyak rehat k..jgn keje teruk sgt..dh nak dekat dh tu..perlu byk rehat..tp jgn tido jer la pulak..hehe..

take care..