Saturday, March 20, 2010

Sungguh tak sangka....


Pertandingan "Ibu Hamil Menawan 2010" berjalan dengan lancar siang tadi di Mid Valley, masalahnye saya yang tak berjalan dengan lancar. Hahhahahah....
Saya sampai agak lewat rasenye, lepas tu termengah-mengah berjalan, sampai jek orang karangkraf terus bagi no kat saya dan paling best aku dapat no 1 okeh!. Gosh aku dengan tengah selsema meleleh ni memang takde mood sangat, lepas tu dapat no satu yang keluar ke stage, adoi tak best.
Hubby cakap saya jalan ok tapi jawab agak termengah-mengah dan ade pause. Dari 11 contestant hanya 6 orang sahaja terpilih untuk ke peringkat final esok iaitu hari ahad. Paling aku tak sangka, aku terpilih ke final, serius aku rasa aku yang paling tak best dah le emcee bagi direction yang salah pada aku masa atas stage, tu yang aku lagi takde mood.
Esok masa final tolong la jangan bagi aku jadi no 1 yang naik stage. Kalau menang memang rezeki baby dalam perut.


12 comments:

Farah_W said...

cayalahhh!!!!! gud luck tommorow...

eiNa said...

best2...gud luck esok ye!!mengah2 pun terpilih..klu cool lagi laaa terpilih yekk

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

wahhhhh...cayalah...good luck k for tomorrow..tido awal..

azzamoro said...

wah..good luck yaya. aku doa ko dpt no 1 la. aku dah pi hari jumaat. x larat nak redah carik parking lg kt midvalley..hehe

KV said...

cayuk2. Gud luck babeh!

onnie said...

salam....
tahniah terpilih ke final...
i ada tgk gmbr u dlm fb Pa&Ma..u dress kaler htm kan ?
good luck !

Queenin Murni said...

so how!!

laporan please.. dgn gambar tau.
hheheh

MAMA LIZA said...

wah good luck for sunday, x sabar tggu resultnya...... :D

Pena Menari Mengikut Hati said...

Yaya, so how? I confident giler lah u memang coz u memang Ibu Menawan. Cepat update k. tak sabar ni.

isabelle said...

well, as i said.
cepat post entry psl final!!!

MAMA LIZA said...

Congrate...yaya

yaya said...

YAYA TO ALL COMMENTOR:
Thanks to all of u!