Monday, February 1, 2010

Wanna share...


Sebelum saya berkongsi dua berita gembira dengan yayafamily readers, aduhhhh... weekend semalam merupakan hari yang tak selesa kerana kami sekeluarga tak sihat. Pakej sakit kami dimulakan dengan selsama, demam dan batuk. Yang kene memula adam pastu mama than baba pagi ni maid saya jugak sudah dijangkiti virus tersebut. Adam dah kene dari minggu lepas, mama pun sama than baba. Tak bermaya kami sekeluarga...
Okeh, masuk cerita yang best pulak. Selepas balik dari Bali saya ade appointment check up baby. Baby sudah masuk 27 minggu, gosh cepatnya masa berlalu. Sewaktu scan perut saya doktor cakap " oh saya dah nampak" erkkk.... saya tanya nampak ape doktor? lepas tu suami saya yang dok sebelah scan machine pun cakap "saya pun nampak doktor". Saya dok pikir ape yang derang nampak?. Doktor sengih-sengih sambil beritahu saya, "baby awak boy!". Dalam hati saya "wah tepat la instinct aku rupanya" Well..welll..well.. mother instinc!
Berita gembira kedua sila rujuk link ini
My adam sudah nangis la, nanti saya sambung entry pasal barang baby pulak

12 comments:

precious innocent said...

kita serupaaaaaaa..

kita serupaaaaaa....

-mama emma®-

puan punyer said...

tahniah untuk semua keseronokan itu yaya

Mrs.R @ Emi said...

siap la makyong posing maut nnt...congrats!!

ellyana said...

congrats!! dah agak dah yaya boleh menang bila baca entry utk contest jua tu..

Siti Fatimah said...

congratz dear :)
me too Boy!!!

C!kpuanmuda said...

kita semua mendapat boy.. haha

isabelle said...

wah..ramai yg dpt babyboy tahun ni rupanya.
congrats. ada geng la abg adam nanti nak main tembak2.

yaya said...

emma:
gimme 5!

puanpunyer:
thanks you :)

emi:
hahahhah... posing sana sini...

ellyana:
hehehheh... masuk contest tu cos tak leh tido malam, taktau nak buat ape terus taip mlm2 bute tu...

ct:
oh congrat to u too, wah u dah dpt sepasang la kan... best!

cpm:
tu arrr ramai dpt boy blogger yg preggie tahun nih...

isabelle:
si adam tu ade geng la nak buli mama die, haruslah kecowww... umah!

Cest La Vi said...

Ehehehehehehe...

1--kira betolla instinct u kan yaya, mummy's instinc mmg susah nak dinafikan, betolla u cerita ngn i dari dulu naluri kata mcm boy, congrates cyg, abg adam sudah ada geng, byk bule jimat brg2 abg adam kan, abg adam yg disini masih lg penuh tandatanya, ahaha..

2--tahniah lg muncul the winner, berbaloi2 taip essay pjg2 itu hari kan, selamat berposing, tak sabar nak tgk tang gambar sexy preggy mom nih, dah le mmg sgt comel kamoo peknen!!

3--get well soon to u n your beloved one, semoga cepat sembuh, xoxo..

P/s:berzaman i tunggu posting comment i nih, dah le kuar gambar ciput, tak puas tgk dr fon, tp better la dpd tak dpt tgk lgsg, borong daku mati kutu dah le tv adam konker..

Jiey^Mien said...

congrats dear!

Pink dan Biru said...

hi mummy..come visit our little shop http://pinkdanbiru.blogspot.com See ya!

yaya said...

cest la vi:
thanks kerana bersabar meninggalkan komen, hehehehe boy jugak rupanya baby i, so now i tunggu gender ur baby plak, i hope u get what u wish bebeh!

jiey mien:
thanks jiey! :)

pink dan biru:
will go to ur blog