Sunday, December 13, 2009

Phewwww...

Semalam kami sekeluarga berjaya pulang dengan selamat dari melaka, hah sangat lega, yes home sweet home mana bleh lawan dgn tempat lain, walau seempuk mana tilam hotel sedap juga tilam di rumah. Wow! selama ade di melaka saya memang tak berkesempatan langsung jenguk blog saya apetah lagi blog kengawan. later i will update my blog, byk nak dicerita hingga tak tau nak start yang mana satu.

Pagi tadi sudah pergi pasar dengan hubby so jap lagi saya nak masak. ermmmm rase nak masak ayam goreng kicap, dah lama tak makan ayam goreng kicap, lauk lain belum pikir lagi.... petang ni pulak saya nak pergi klcc, ade barang yang perlu dibeli, last week pergi pun banyak kedai yang tak masuk cos ramai sagat orang rimas, lepas lunch di klcc gi toys r us beli toy adam than terus balik.... okeh..okeh.. saya nak masuk dapur. tata...

5 comments:

zarin said...

eh, lama jugak tk makan ayam masak kicap...nak dtg lunch boleh??
betul tu yaya, pegi hotel mana pun, mesti best bila dapat balik rumah kita jugak:)

KV said...

selamat memasak.;)

ezzati said...

sib bru mkn ayam msk kicap jmaat lepas msk sendiri..kalo x, terliur :)

achee_b165 said...

sedapnya ayam goreng kicap.. my peberet tuh...nk skit.. hehhe

~p'na mama oja~

yaya said...

zarin:
tu arrrr tilam umah sendiri gak sedap sekalipun tidur hotel 5 star ke 100 star ke, home sweet home!

kv:
:)

ezzati:
wahhh sudah masak... saya baru nak merasa ayam kicap...

pna:
favourite pna ke? sesekali pekena ayam kicap memang sedap!