Wednesday, November 4, 2009

Last nite

Phewwww... tamat sudah event untuk malaysia airport berhad, lega...., lega sebab susah nak jumpa laki aku kat rumah dalam 3 minggu neh, nasib aku tak involve banyak. Yang penting ting...ting...ting... masuk cantik dalam company account.
Oh, thanks kepada kawan2 yang tinggalkan comment yang memberi semangat kat entry stress before. Tapi bukanlah saya stress pasal event neh, stress ngan manusia, rasa cam nak pergi tempangkan kaki dia. Tapi saya dah lupakan.... thay y i start blogging back.....

Kasi korang pening sikt tgk gambar fish eye neh sum more aku dah selebet giler kepenatan dan termengah-mengah baru lepas makan, dah nak balik pun, dah pukul 12 lebih. Kesian kat adam semalam tak jumpa mama and baba. Malam semalam, pukul 5 pagi die terjaga dari tidur minta susu, dah habis minum susu die ajak borak plak, aduh.... mama dah le ngantuk giler tapi layan jek la..... pandai la anak mama cerita dalm gelap gelita bilik kita tu, die tunjuk kat saya kalau sneeze tutup mulut, kalau menguap tutup mulut. misi mama berjaya mengajar adam berkali-kali kalau nak bersin dan menguap, u should cover ur mouth with ur hand. hooray! :)


Patut la hari tu die conteng dinding, buku lukisan mickey mouse yang saya belikan dah habis diconteng2 so takde kertas yang kosong lagi, takpe nanti weekend ni kita pergi beli yeh adam.

p/s: fara hang nak kuak lentang kat rumah aku meh email hp no ko kat email aku, yayayes7@yahoo.com
Weh tapi rumah horrrible disaster sikit sebab nak pindah rumah lagi 4 month.....

12 comments:

isabelle said...

wah..nak pindah umah?katne tu?

kesian u, dgn terboyot2 tu, mesti lagi penat kan? tapi xpe...yg penting masyukkkk.

adam pun dah jadi independent ekkk?i belum smpi ati nak bjauhan smpi x jumpa 24jam dgn adam.huhu.(smpi bila le ko nak gayut dgn bon2 ko, adam?)

Farah said...

hahaha...ok yaya!aku email jap agi..alaa tak kisah laa..umah aku cam kapal karam jugak hiks

fizamior said...

wah farah... kemain lagik yea nak kuak lentang.. hikhik.. err cian adam dah kehabisan kertas.. erm.. tp hasil seni kreatif di dinding tu ade estetikal value lebih sket kot. ;D

Drama Mama said...

oh yaya nak pindah umah kaa? wahhh nampak pun kepenatan.

comel la adam nak sembang pagi2 buta camtu hahaha.

Mrs.R @ Emi said...

comelnye pewuuttt u :)

Emilia said...

babe, agreed with MRs.R...selain adam, u nampak comel duduk dgn perut teboyot cam tu..kekeke..

yaya said...

isabelle:
wah bile ko nak merasa tak jumpa adam ko 24 hours, balik jek umah gerenti cium die dr kepala sampai kaki...

farah:
wokey!, weh ajak la azza skali...
sesape nak join pun bleh...

fiza:
aduh... ko meh dtg umah aku lagi, giler burok dah dinding aku ko tau... kalah nursery...

drama mama:
Adam kekadang memang ade perangai peli die tgh2 mlm cenggitu...

emi:
comel ke.... dah macam guni dah i tgk diri i... anyway thanks...

emilia:
dah macam ape jekkan i duduk meleset camtu.... hehehhee dah penat bedal jek....

Anasfadilah said...

padanlah buat mural kat dinding

kertas habis ek adam

creative kamu ni

:)

Elyn said...

wow mau pindah lagik??

FaizAmYAirieL said...

eh yaya..tu ko ker?? beso gak erk dah perot mu itew...aku tgk ticker ko baru je belas2 week..tp dah beso cam gitu..betol ke? kalau betol same la kite..kahhh..perot ku baru 20 weeks+ dah mcm 6 7 bln..ngee...

yaya said...

ANAS:
tu la habis stock krtas daaa....

elyn:
haahhaha.... pindah umah sendiri!

faiza:
ha'ah perut aku la tu.... rama cakap besor, maybe sebab duduk kot,kalau diri takdelah sebesor itew.... summore gambar fish eye...

achee_b165 said...

halamak.. dah besar eh puyut ko? rasa cam kejap jer...

syoknya semua nk pindah umah.. chaiyok2 kepada diri sendiri..

~p'na mama oja~