Thursday, November 19, 2009

Bad day!

What a bad day today!
Okeh saya baru lepas jatuh terduduk depan kedai makan tadi...
Lantai depan kedai tu baru lepas mop dan bontot, pinggang serta bahu saya sangat sakit!
saya jatuh dan secara spontan saya terjerit lalu berlarilah hubby menyelamatkan saya yang terpeleot dan kwn2 lelaki yg lain...
Saya masuk bilik air tadi check ape yg patut tapi alhamdulillah takde pape...
harap-harap semuanya ok dan selamat, sakitnya la pinggang saya neh.... Serious bad day!

18 comments:

fiza said...

Ya allah yaya...bahayanya, sian u. Hopefully you & BB ok. Take Care dear (^_^)

nydia-mama akif said...

ish...ngeri dgr...bebaik yaya, hope u ok...take care

Farah said...

erk! harap2 takde apape..take care ok!

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Hope everything is ok... Aminnn... ::.

MommyCT said...

Baca je pun dah terasa sakit pinggang. Hati2 ye..kadang kesan sakit jatuh terduduk ni lambat sikit jadinya.

Ms Lola said...

yaya,.... semoga tidak terjadi lagi.

aieesha.salleh said...

yaya, pegi check kat clinic k.. hope u and little one ok. take care

az1ra said...

Yaya, be careful next time!
mintak takder apa2 la..

pet said...

adoi beb kedai mamak tu ke ape? be careful pliss cuz ur pregnant and takot slip disc lak kang...
take good care ok.

isabelle said...

alamak...
kesiannya.
hope u r ok, dear.
kalo rasa lain mcm, cepat2 gi klinik.

zarin said...

ala kesiannya...
hopefully tkde apa apa lah hendaknya.
take care k!

FaizAmYAirieL said...

wehh jatuh?? ala siannyeee...ko ok x?? bahaye woo jatuh2 dlm keadaan tgh mcm ni..u better check k..

Elyn said...

ya allah..... mntk2 takde apa2. take care yaya!!

Jiey^Mien said...

hopefully tade ape2 la yaya..
takut plak dgr..

sarah al -idrus said...

wah penah jatuh gak .tapi kat pasar borong jual ikan tu.malu gile.and sakit of cos

fizamior said...

whoa!!! next time be careful babe.. sakitnye.. tsk***

.small shoes. said...

u be forever xtra careful ok darling!

yaya said...

thanks u all for da advise and concerned....