Monday, October 5, 2009

saya nak gelak dulu...

hahahhahahahahaha....

Ok dah... saya baru buka account face book

Terima kasih pada commentor yg meninggalkan comment di entry sebelum ini. Pandangan dan idea anda semua sangat membantu saya.

Bila saya buka account fB tu ramai pulak orang yang saya tak kenal "request". Seperti yg dinasihatkan oleh MN just ignore.

Tapi kalau saya ter "ignore" anda yang mungkin saya kenal tapi tak pasti nama kekadang lain minta maaf la ye, hantar jek la skali lagi... insyaallah...

Saya nak pergi meeting.... nak melawat blog u all pun tak sempat.... semalam sabtu dan ahad, pagi kami keluar sampai malam pukul 1 pagi, badan nih dah lunyai pergi beraya. next week pun sama cos dah byk masuk sms invitation utk next week....

Selamat beraya open house segala bagai ye kengkawan...

Adoi malasnya nak gi meeeting di pwtc....

16 comments:

Zety Zin said...

add me ya! :)

Jiji said...

Lepas ni mari kita main Restaurant city okay!! Click pada application game.. buka restoren ye yaya@!~

add kita rumadatme.g@gmail.com

Cest La Vi said...

hehehe sudah add kamooo, sila approve ya, welcome to fb..

screen name-->nazira adha

Mimy Hamid said...

add me to yaya...NorMimy Hamid

irvanqiesy said...

add me ya...syaidatul nadia mohd noor...harus fullname ya...

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: me too... Hohoho!!! Norhadar Taharuddin *Peace* ::.

Fid said...

ohh raa sakan ya
sama la
aku lagi teruk
ngan buncit(tp tak mengandung) ngan jerawat mencanak...ugly! ngan malas juga..huwahuwa..
fb..silalah add i kahkahkahkah

Zuhaini said...

add saya ya! Siti Zuhaini.. :)

isabelle said...

mak jugak yg ketinggalan. huahuahua.

CiKaYu said...

ok lah tu yaya....tak terlewat utk join facebook ni...add me ya...rohayu_tamerin@oum.edu.my

iEfa said...

add fa eh..afifah karim :D

syayassir said...

waa...
akhirnya...
meh add.. :)

ezzati said...

add la sy..hehe...fb badge d blog sy :) ..

Jiey^Mien said...

saya pun baru gak lagi dalam dunia berfesbukan ini.. ngehngehngeh.. :P

yaya said...

YAYA TO ALL:
Nanti saya add u all, tak berkesempatan lagi.... btw best jugak yek fb neh!

precious innocent said...

sat nak cari u...

-mama emma®-