Thursday, August 20, 2009

PENGUMUMAN PENTING KEPADA SEMUA



Salam saya ade beberapa pengumuman penting nak di umumkan, ceh macam tengah diri kat rostrum bagi ucapan lak gayanya, okey....okey memang ade something to announce:




Pengumuman pertama

Yang ini saya dah lama nak ucapkan terima kasih pada lola dan mai kerana mereka inilah orang yang baik hati mengajar dan bagitau saya tutorial dan link tutorial untuk buat 3 column blog, ngehehehhe sekarang blog saya udah jadi 3 column, thanks lola dan mai. Pergilah lawati blog mereka ini, mereka juga ada anak yang sangat comel.




Pengumuman kedua

Saya nak ucap terimakasih jugak pada mama emma yang sudi melayan kerenah saya di YM, ngeeee emma i hutang lunch date dengan u ni, bila mau bayar.... emma ni adalah orang yang selalu mencampak segala atuk nenek coding blog kat saya. Emma jangan tak nak layan i tau kalau i tanya-tanya lagi, huhuhu.... Oh mama emma ni buat bisnes blog saloon, kalau sape2 nak cantikkan blog boleh upah mama emma buat, harga pun sangat murah tau. pergilah lawati blognya disini.




Pengumuman Ketiga

Biasanya jika ade follower baru di column follower saya akan buat kunjungan balas di blog follower saya malangnya beberapa blog yang menjadi follower saya tak bleh masuk, minta tinggalkan url anda di comment entry ini, saya nak jenguk rumah anda jugak. Begitujuga dengan commentor baru. kalau tak nampak saya tinggal jejak kat blog anda beerti saya tak dapat masuk blog anda la tu, maybe ade yang private. Sila tinggal URL yeh....

Pengumuman keempat

Saya akan buat satu senarai "yaya blog list"pada hari ahad ini di side bar sebelah kiri blog ini yang mana saya akan senaraikan semua blogger yang link dan follow saya, yang tak link saya pun saya senaraikan juga, kekadang saya pergi blog mereka juga. Jika blog saya ni ade silent reader, cepat bagi URL untuk saya masuk dalam list saya tu, dah tak yah jadi silent reader lagi dah... Eceh...

Pengumuman kelima
Emi mengapa kamu private blog tak invite saya, sila invite saya di yayayes7@yahoo.com
emi yang saya maksudkan ialah ini urlnya http://fashionschangebutstyleisforever.blogspot.com/


Dah setakat ni jek pengumuman saya...


16 comments:

Zuhaini said...

oh.. banyaknya pengumuman! ;)

jangan lupa link i yer! :)

saya da letak link yayafamily di bloglist saya, tapi sometimes dia x keluar.. kadang2 tercicir.. berapa kali ntah kena add.. sabo je lah.. :(

achee_b165 said...

sy nak gak wat 3 colum, dah berapa kali try x jadi2... ajar saya boleh?..hihih

~p-na mama oja~

Mimy Hamid said...

meh singgah ke blog mengarut i tu...sila sila...www.nurmimy.blogspot.com

Haslina said...

yaya... akak x ada blog laa...takper kan.. atau only bloggers jer yg dibenarkan baca blog yaya?

Mrs.R @ Emi said...

huhhh???
tergezut japp..tgh baca list pengumuman tetiba ada nama i..hahahha
i private sbb xnk bdk2 opis baca la..
aritu blog member yg kena..

tp skang dh open balik :)
kalo nk private i add mama kodam ni nnt :P

okinokiyo said...

bnyknye pengumumannnn

Kerol+Natt=Adam said...

hehe bace tajuk en3 mcm nk nk umum ank bulan raye dh nmpk je yaya..penangan nk raye dh smpi..huhuhu

iBu ZulFaQar RayYaN said...

Salam ziarah..selama nih SR blog yaya...:)...

Ms Lola said...

Oh, mak terharu nyah... mak terharu!. *Sob sob*

ymn said...

ohh .. Pengumuman dari saya ..kita tunggu Pengumuman Penyimpan mohor besar diraja ..Selamat berpuasa ..

gee ryder said...

hi yaya..slm knl :)
i 1st time sggah sini..
Kita link k..dun wory,blog i ble msk ;p

ANOI said...

Selamat berpuasa untuk Yaya and family=)

Fid said...

i ur silent reader wahahaha
ampun gurau
selamat menyambut puasa..komperm wiken ni mak tak jenguk blog mu sbb...haku tak de laptop...wahahahahahaaha
nak buka via henpon kecik benau...mana dan ja laa jadiknyaaaasan haku...

precious innocent said...

lor, smp buat pengumumam tu.. kalah pengumuman nak sambut posa...

masyeh ye sbb buat free advertisement utk i.. nnt insya allah isnin kita chat aaaa...

-mama emma®-

isabelle said...

wei...aku dah baca tutorial tu, tapi utk org buta IT mcm aku nih...
x fhm2 gak camna nak buat 3 column tu..hukhuk.

TOLONGGGGGGGG

Ablen Eusoff said...

salam boleh tak kita bertukar link?