Monday, August 24, 2009

Mood hari ini...


Mood hari ini adelah tidak baik...
Ade banyak nak diceritakan disini tapi mood tak mari
Bila bukaka email penuh ntah hape2 email dalam spam, nyampah....
Esok-esoklah post entry yang saya mau ceritakan yeh...
Isnin depan cuti merdeka, pastu isnin depan, cuti lagi, pastu isnin lagi satu cuti lagi... wah banyak tul public holiday jatuh pada hari isnin... Gamaknya penuh la KL orang nak bershopping.
Saya adalah antara orang yang akan keluar jugak la pada salah satu hari tersebut, nak beli langsir, songkok dan samping songket untuk adam, rase cam nak gi subang parade, lama tak gi sana, kalau gi jln TAR confirm cam laut orangkan pada waktu cuti, phewww... setelah list banyak benda nak beli rupanya...
You all dah listkan barang-barang yang nak beli ke?. Nak raya ni memang kene plan bebetul hari dan waktu nak keluar. Ok lah nak sambung kerja..... otak ni asyik terbayang ikan bakar jek, mengapakah nakal sungguh kepala ni berfikir, bukan setan sudah kene ikat ke, hahahahha...

8 comments:

azzamoro said...

ko cakap ikan bakar, tetibe aku pun nak makan ikan bakar. sodapnyer..

irvanqiesy said...

jgn la bad mood yaya...sama la kite yaya, list je panjang tp kene cut la...sbb xde bonus...huhuuu

achee_b165 said...

sedap nya ikan bakar.. nyam2...

p'na dah settle beli baju raya.. senang beli ciap2...

~p-na mama oja~

isabelle said...

*drool*
basah keyboard aku ni..meleleh air lur. hehe.

yaya,
mana nak cari/camna nak buat lasagna pasta yg u citer dlm resepi arituh?

xsmpt mak buat utk mrhubby masa bday dia...sbb tingat xtau mana nak cari.
bechamel sauce/roux sume rasanya reti buat dah.

fazla said...

wah..ikan bakar..setapnyeeee...;P

yaya said...

AZZA:
Moh gi beli balik koje ni, nak bikin tak sempat....

IRVANQIESY:
Ha'ah kite pun ade yg kene cut gak, hubby tak approve...

PNA:
Baju raya adam dah settle cuma songkok ngan samping jek belum...

ISABELLE:
Nanti aku bagi, tu la taknak korek2 kat blog aku....

FAZLA:
Ikan bakar memang sedap...

ANOI said...

saya pun tgh moody juge..tp sabar2kan je sbb tgh pose..huhu...

okinokiyo said...

monday mmg moody day laaa nasib aku xposa aku makan jekkk