Monday, August 3, 2009

mamaneesa




Pada hari sabtu lepas, kami pergi ke Cafe mamaneesa.
Cafe mamaneesa baru dibuka, kira hari pelancaran la. Rasenya cafe mamaneesa ni di beri nama sempena nama anaknya si neesa la kot. Ermmmm... ape2 pun makanan semua sedap. Saya dah agak dah makanan semua sedap terutama laksa johor kerana setiap tahun Hari raya kalau rumah neesa buat "open house" mesti saya nak pergi kerana teringatkan laksa johor mama neesa. Super duper yummy tau!. Jom layan gambar....



Mama neesa -owner yg sibuk melayan tetamu


Condiment laksa johor




Nasi kerabu



Dessert




Cuba tengok pakcik ni makan, tak pandang kiri kanan pun, maknanya sedap!



Adam pun sukakan laksa johor mamaneesa




Bukti betapa saya menikmati makanan di mamaneesa tak kira sekuat mana angin bertiup dan sebising mana pun adam meminta makanan dari saya, Yummeh!




Mesti cuba makan di cafe mamaneesa sebab sedap sangat makanan di situ!







Ape tunggu lagi, tak payah google map, saya dah sediakan petanya, cubalah!








11 comments:

Anasfadilah said...

mmmmm laksa johor saya sangat rinduuuu

uuu sedapnye tengok adam makan..

irvanqiesy said...

aduh..sdap nye laksa johor...dkat btul dgn umah mak sy ni...bleh la singgah...

Foxy Farah said...

eee sedapnya semua makanan! nanti nak gi try la.mmg sedap la tgk semua org makan kusyuk habis.hehehe.

MeL said...

wah bole try ni..shedap je tgk ;)

yaya said...

ANASFADILA:
Saya pun suka bangat laksa johor...

IRVANQIESY:
Singgah jangan tak singgah, worth it!

FOXY FARAH:
Super duper yummy!

yaya said...

MEL:
Go try it!

azzamoro said...

tengok gambar pun sedap... i nak try ah nanti... sedapnyerrrrrrrrrr....

Farah said...

siap ade peta..senangla nak terjah pasni..

achee_b165 said...

cantik signboard dia!!

~jauh la nak p... huhuh

yaya said...

AZZA, FARAH & PNA:
Rugi wooo.. kalau u all tak pergi try makan, setapppp...

ANOI said...

those look really yummy..muka adam yg bersungguh-sungguh mkn telah membuktikannya..huhu