Wednesday, August 5, 2009

Berhenti blog



Saya adalah berhenti berblogging pada hari ini, sekejap jek lagi kerana saya tidak sihat. Semalam hubby sebelah tangan buaikan adam sebelah tangan lagi urut belakang pinggang saya, kesian hubby. Sakit kat kidney menyerang lagi. Kene pergi APSH lagi jawabnya. Esok atau lusa saya sambung blogging cerita yang terlalu banyak dalam kepala nak di keluarkan. Sekian sahaja dan doakan saya cepat sembuh dan sihat. Hubby cakap, '"u sakit ni nak kene bawa gi holiday kot", saya balas dengan senyuman, itu jelah yang boleh di buat oleh orang sakit pada ketika itu.

14 comments:

Ms Lola said...

Alalalaaa... Get well, babe!

CY3.5 said...

semoga cepat sembuh, supayaa.. blog ni dapat diupdate semula.. ngeee..

ymn said...

semoga cepat sihat

Queen said...

semoga cepat sembuh

fizamior said...

bebe..wuts wrong wif ur kidney..owh.. i pity u sgt2...get well soon..pas2 baru la blh gi holiday!! mak nak ikut jugak!!
wink2!!

irvanqiesy said...

yaya...hope cpt sembuh...

azzamoro said...

semoge cepat sihat.

fiza said...

Get well soon yaya :)

Nurhayati said...

ingatkan benti lama..rupa2nye satu hari jerk..wat suspen tau hihi

semoga cepat sembuh yer..

syayassir said...

semoga cepat sembuh dan berblogging seperti biasa.. :)

ANOI said...

title..suspen..igt nak benti berbelog dh..huhu..get well soon ek yaya=)

yaya said...

kepada semua commentor yg mendoakan say sihat, terima kasih byk2. dengan doa anda dan izin dr allah swt saya beransur sembuh. Terimakasih kawan2.

isabelle said...

cepat2 sihat wei.
baru ada entry syok...hehehe

Siti Fatimah said...

take care dear... i doa kan u cepat2 sembuh yeah amin....