Thursday, July 9, 2009

Oh my hubby!


Mel, i hampir terlupa u tag i, sorry.... sekarang gak i settlekan... weeeehuuuu...


1. Tempat pertemuan anda dan suami buat pertama kalinya?
Ampang

2. Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula-mula berkenalan?
Gosh i tot die dah kawin dan paling kurang pun ade anak 2. Firasat kedua plak die adalah duda. Keji tul pemikiran si yaya pada ketika itew....

3. Tempat "dating" dimana die meluahkan perasaan pada anda?
Huishhhh secret tuh....

4. Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
8 bulan kenal kami bertunang after 3 month kawin.... kejap jek rasanya.

5. Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
Oh sila refer daisypath diatas, k la... next year march 3 years.

6. Kejutan yang pernah dia buat pada anda?
Ayo, banyak sangat la... tak tersenarai disini...

7. Perancangan anda dan dia dalam rumahtangga?
Oh adalah menjadi rahsia kami berdua....

8.Bagaimana die melayan kerenah anda?
Oh kami saling layan melayan antara satu sama lain, kalau tak macam mana adam bleh wujud, wink! ngeheheheh. Hubby layan saya dengan baik dan penyabar.

9. Hubungan suami anda dengan keluarga anda?
Huishhhh... abah saya tu kalau saya datang umah baru sampai muka pintu dah tanya "amri mana, amri ada?" saya jawab, "ade tengah parking kereta". Selalu camtu tau, dalam hati ni, abah taknak tanya anak abah ni ke???? ngekekekekke Bagus la b, my parents suka u!


I nak tag sume "follower" i, muahahhaha sila buat ye....

6 comments:

puan punyer said...

ha kene buat k? ngehngehngeh........

yaya said...

PUANPUNYER:
Yesszzzaaa...

azzamoro said...

tengok ko buat, aku pun kelam kabut pi baut tag dari mel ni.. :P

irvanqiesy said...

hoho...kena buat jugak la ye...uopss..jgn lupe i pon ade tag u ye...

yaya said...

AZZA:
Hoh aku dah ke blog ko azza, pantas tul ko buat....


IRVANQIESY:
Hah ye ke? sowey la i ni lupa bleh tahan, tolong ingatkan tag yg mana yeh? sorry sgt...

MeL said...

haaa! buat pn. igt nanak buat. byknye rahsia ni hihi..