Thursday, July 23, 2009

Kenapa saya suka dia....



Saya paling suka dengan nuffnang sebab saya boleh tau siape yang datang menjengah blog saya walaupun tidak meninggalkan comment. Saya juga bleh tau dari manakah mereka ini..... contohnya seperti di bawah. Ade jugak orang datang membaca blog ciput saya ghopenya...






9 comments:

Farah said...

saya pon suka yaya..byk info kite boleh tau sape yang terjah blog kite

isabelle said...

waa...aku xtau camna nak tengok bende ni :(
tulon...tulon la wei.

azzamoro said...

eh pic aku pun ade ah.. hehe.. tp aku komen jugak ape.. :P

yaya said...

FARAH:
Bestkan...

ISABELLE:
Nanti aku tolong, insyallah...

AZZA:
Ngeee..... time acih azza....

AiNeRzA said...

sy pun nak minta tlg ajar la...blh??? Hihihihi

yaya said...

AINERZA:
Boleh, nanti esk i publishkan yeh camno cara nya.... hari nih tak sompat...

KV said...

hiks, ada gambar anak dara ku.;P

precious innocent said...

tselit gak gambaq i.. ye la, asal ada new entry harus i gigih mai sini... geeeeeeeeee

tp byk tu visitor u.. jeles i... nie nanang u nie sure naik nie...

-mama emma-

yaya said...

KV:
Haruslah ade kak, kekadang nuffnang ni membantu kita as a reminder buat kunjungan balas pada visitor kita tadi...

EMMA:
Ceh takdelah byk mana pun "kachinggg" i tu, tapikan malas la nak tuntut kalau sikit2 ni yek, kalau berkubur tunggu tinggi sikit takpekan... ciput jek mak punya...