Tuesday, May 26, 2009

Mari lihat siapa yang kene...



Fakta tentang salzahari (orang yang menganugerahkan award):-
1. Saya rasa anda peramah dan suka berkawan.

2. Badan maintain kurus so tak yah risau, pakai ape pun cantik :)

3. Kerja di hospital (wahhh... senang dapat bekalan ubat)

4. Mempunyai anak yg comel.

5. Penyokong BF

6. Ohooo... suka membaca

7. Pakai cermin mata

8. Adakalanya die sms saya tanya khabar walau kami tak pernah berjumpa







Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri (10? banyaknya...) sebelum memilih penerima award yg seterusnya:

1. Saya suka makan

2. Saya masih breast feed anak saya

3. Saya tak tinggi .... hhuhuhu....

4. Saya suka shopping, lagi2 bile dapat green light dan rm

5. Saya tak suka makanan jepun seperti sushi

6. Saya teringin nak belajar menjahit

7. Majalah kegemaran dan setiap bulan adalah female, pa &ma dan women's weekly

8. Berat saya dah naik 2 kg selepas kawin dan maintain tak gerak2 turun atau naik...

9. Saya akan pindah rumah tahun hadapan

10. Hubby dah request anak no 2. wink!







So awardkan award virtual ni pd :

1. Yusvouge pink yang sentiasa vouge

2. Mimi mama awisy - saya suka tengok anak die, comel bangat.

3. Fazla yang dah nak kawin

4. Kak Farah maintain dengan make-up meletop kebabom!

5. Pna mama oja sebab die tak update blog

6. KV wahahahha dapat pun tag akak

7. Melly mama mika - ini pun saya geram tengok anak die, comel sangat!





P/s: ye, sile jangan buat-buat tak nampak kerana saya tau anda nampak nama anda!

Tengah bersahur pun sempat layan tag woooo....


6 comments:

KV said...

ayoyoyo

MeL said...

hehe tq yaya ;)

yaya said...

YY TO KV:
Ayoyo ke, amma ke.... sila-silalah buat ye kak. ngehehehe...


YY TO MEL:
Welcome dear!

irvanqiesy said...

yaya i tag u,hehehe

yaya said...

YY TO IRVAN:
OHye ke, insyallah saye buat yeh...

achee_b165 said...

huhuh.. bz x hupdet blog... itu dlu.. skrg tidak lg..kekeke...
tq 4 de award...

~p-na mama oja~