Thursday, May 14, 2009

Just came back from APSH


Sorry for da long silent, first and foremost as usual busy at office, second saya sakit yang amat, tadi baru balik dr APSH detail ultrasound my kidney. My left kidney swollen. Dulu i dah check dgn dato' dr mahmud at APSH about last 7 years. But lately kidney i sakit balik and surprisingly dato' mahmud dah takde kat APSH. Hah... lucky my record and history memang ade kat APSH.


Adam pulak demam on and off, hah budak kecik tu dah keluar taring. Ngeheheee... 4 batang gigi taring beserta beberapa gigi geraham. Agaknya sebab tu la demam. Saya rase derita giler minggu ni, saya sakit, adam sakit. Malam pulak, adam taknak ngan hubby, huuuihhh.... tak tido malam saya dibuatnya. Di tambah plak dengan sakit saya ni, pinggang sebelah kiri ni tak usah cakap la.... sakit die tak bleh nak describe....

Esok saya buat entry pasal adam....

5 comments:

Kerol+Natt=Adam said...

la ye ke yaya..apepun nat doak' yaya n adam cpt chat n hepi cam slalo..aminn

Farah_W said...

sakit ko yg cam dulu tu eh yaya?aku ingat ko penah cite dulu...anyway get well soon to both of you...

salzahari said...

sorry to hear Yaya...sakit camna ye yg leh signal sakit kidney? yerla, kdg2 kita ingat sbb lenguh2 je/ sengal

yaya said...

YY TO NATT:
thanks a lot natt....

YY TO KAK FARAH:
Aku pernah cite kat ko dulu yeh? aku pun lupa... anyway thanks alot dear...

YY TO SALZAHARI:
i identify sakit nih sejak secondary school lagi, vomit, kencing tak lawas until buat scan, ultra sound eh mcm2lah baru tau result. Buat kat private hospital cepat sikit. anyway nisbah orang yg kene ni sikit jek, tak banyak pun....

FaizAmYAirieL said...

u ade sakit kidney ker?? kidney u swollen? huhuh..i pon ade 1 member blog yg sakit kidney..sian sgt..tp yg bestnye badan die maintain jer walaupon dah ade anak 4..cam anak dare jerk lagi..eehhee..patot la u pon kurus je i tgk..sian kat u..smg cepat sembuh k..