Thursday, January 29, 2009

pavilion


adam yg taknak duk ngan naza, cam dah besar jek anak mama...
Last saturday hubby gi ofc, saye and adam kene tinggal umah, huhuhu.... tapi mana blehkan... Atas persetujuan b, b benarkan saya gi pavilion dengan syarat bawa si naza(maid) skali. Aduh... i sebenarnya kalau jln2 tak suka bawa maid coz mcm ade ekor mengikut kite + takde privacy ( dahla kat umah pun die ade...). Kalau u notice entry i yg sebelum2 nih kalau kuar jln2 sgt jarang ade bawa maid kecuali pergi rumah saudara mara and rakan2 ( nanti aku nak mkn sape plak yg nak tgk2kan adamkan...). Yelah hubby risau lakan... kalau ade naza bleh bantu saye tgk2 adam sementara saya hancurkan poket di pavilion.
Saya dgn pantas kilatnya mencapai kunci mpv b dan pandu dgn berhemah terus ke pavilion. Adam dalam kereta tak nak duduk ngan si naza. Kemain nak dok sorang2 kat depan. Tapi adam dengar ckp saye, die duduk elok2 baca brochure dan main kereta miniature shell sampailah ke pavilion (bukan jauh pun...).

Naza and adam


Sementara saya sibuk memilih sana sini, adam duduk elok2 ngan naza cam gambar kat atas tuh. Ngehehehehe... bagus anak mama nih. Sales sana sini sgt menyeronokan, saye sibuk membeli hadiah kahwin utk kwn saya. Bile masuk toy department sgt rambang mata okeh, mama yg over excited dari adam. Lama kitaorg lepak kat toy department coz adam sgt excited dan gembira.



enjoy!



my little adam

play time




ngeheeeehe...



Okeh saya paste gambar kasut nih je antara brg2 yg saya shopping kerna ade cerita tentang kasut timberland nih. Pencarian kasut di atas itew sudah lama okeh..... aduh tension mokcik tau! Saye dah lama nak cari kasut yg flat nih kerna bile jln2 shopping (sejak dah ade adam nih) malas nak pakai kasut tinggi. Oleh yg sedemikian tenaga saya akan lebih lama utk tawaf satu shopping mall. Saya 1st time tgk design kasut timberland kat atas tuh masa kat AEON jj bukit tinggi malangnya takde size, pastu suruh die check kat branch yg lain die kata dah takde saiz saye iaitu 5 setengah, tapi ade di mahkota parade melaka, gile ape aku nak ke melaka beli kasut timberland nih je kan...

Nasib baik b bagi idea holiday kat melaka harituh, aku punyelah berjln laju kat dlm mahkota parade tu mencari kedai timberland. Punah harapan aku bila kasut tu pun takde langsung kat melaka, yg display pun aku tak jumpa, aduh... hampeh betul laaaaaa.

Balik kat KL balik, b ajak gi KLCC suh i tgk kot2 ade ke kan. memang ade tapi color hitam and hijau gelap jek yg available, brown color ade saiz 7 jek. Makin meroyan aku, mestilah meroyan sebab kasutnya ade tapi saiz aku takde, tension okeh. Sales asistant kat klcc tu tolong check kat branch lain ade saiz i ke tak, gembira tak terkata bile SA tu ckp kat Mid Valley ade saiz 5 setengah. I tros soh die reserved utk i. Dari KLCC tros gi MV, tgh on d way bunyi hp, nak tau sape call? Timberland MV call ckp yg kasut aku nak beli tu bile die check, sebelah saiz 6 sebelah lagi saiz 5 setengah, tak sama. Bleh?. Aduh panas jek hati aku time tuh. Dlm kereta b pujuk2 la aku yg tengah panas mendidih nih.

Akhirnya tak ku sangka jumpa kasut timberland nih yg ade saiz 5 setengah di pavilion. tapi aku gtak faham la arituh kat klcc die dah check kat pavilion takde tapi bile aku gi ade plak, pelik la... maybe die restock kot. Tak kisah la janji akhirnya aku dpt kasut ini plus ade discount lagi dari RM4++ jadi RM3++. Gembiranye lah aku hari tuh, terkinja2 try kaust tu sambil ckp2 dgn b through hp.
Sekian, bebelan aku kali nih.........

1 comment:

Fifi said...

Salam, would you like to earn extra income and spend it on your cute lil one? Imagine all the adorable clothes and toys that you can buy with just some clicking and mail sending. All you need is your pc and your network connection and voila! You are ready to generate thousands of extra $$$.
Interested? Click here to find out more :)